Saturday 19 April 2014

Jana income lumayan sebagai Ejen Autoreload




Disini saya terangkan serba sedikit bagaimana seorang Ejen top up buat duit tiap2 hari..minggu ke minggu..dan seterusnya..Masuk dlm akaun mcm air. Utk menjadi seorang Ejen Topup sesebuah syarikat,anda mesti mendaftar dahulu melalui Ejen2 Topup yg sah.

Mengapa mesti melalui ejen..? Ini kerana yuran yg dikenakan agak tinggi jika anda direct mndaftar dgn mana2 syarikat.X percaya boleh cuba.. Yuran pendaftaran hanya sekali seumur hidup.Dan status anda sbg ejen akan terus aktif..Ejen top up akan mendaftarkan anda melalui sistem dan format yg disediakan oleh syarikat top up.

Melalui sistem itu semua maklumat peribadi pelanggan dpt dirahsiakan seperti ID Ejen dan password Ejen. Selepas didaftarkan..number hp yg anda daftarkan akan diaktifkan dlm masa tidak lebih dari 24jam. 

Ok..kembali kepada topik..'bagaimana nk buat duit sbg Ejen Top up'..
Saya akan menceritakan serba sedikit apa kaedah yg selalu digunakan.. Setelah disahkan status anda sbg Ejen topup,anda akan dibekalkan dengan FORMAT ejen yg terkini.Didalam format tersebut akan diterangkan secara terperinci kaedah dan tatacara menguruskan perniagaan sbg ejen topup.Segala perincian didlm format tersebut diringkaskan agar mudah difahami..Dan anda boleh bertanya pada Ejen yg mendaftarkan anda sekiranya ada perkara yg anda kurang jelas berkaitan dgn isi kandungan format tersebut. Ok..2 cara yg umum digunakan oleh ejen topup dlm bisnes ini: 1-JUAL TOP UP 2-JUAL PAKEJ JUAL TOP UP: Setelah anda didaftarkan sebagai ejen,nombor HP anda akan diberi 2 akaun. Satu akaun kredit top up seperti yg anda gunakan sekarang. Dan satu lg akaun modal utk anda jual top up nanti.. Cara2 utk masukkan modal top up hanya terdapat didalam FORMAT Ejen.Dan anda akan dpt format itu setelah anda sah menjadi ejen. Ini kerana ada beberapa maklumat sulit company yg tidak boleh di dedahkan kepada yg belum sah berdaftar. Maklumat apa..?jgn tanya..

Jd Ejen nanti anda akan didedahkan bgaimana SEMPOInya buat duit..



RANGKAIAN YG ANDA BOLEH TOPUPKAN:-
 1. Celcom, XOX,UOX,
 2. Celcom Pin RM5 = CP
 3. Celcom RM3 (airtime share) = C3
 4.Maxis (autoreload dari RM3 hingga RM100) = M
 5. Digi (autoreload RM5 ). =D5
 6. Digi (PIN RM10, RM30) = DP
 7. Umobile(autoreload RM5, RM10, RM20, RM30, RM50, RM100) = U
 8. iTalk ( PIN RM10, RM30) =IT
 9. Tune taik
 10. U mobile
 11.Clixster
12. manchantrade

 Dengan mengunakan sistem topup autoreload iaitu , sistem sama sahaja dengan kedai topup/kedai handphone yang biasa anda beli topup tu. Dan dalam masa yang sama.. anda boleh mgunakan hp anda spt biasa... takkan ade sebarang ganguan terhadap handphone atau kredit anda... Peratus keuntungan jualan top up adalah mengikut pakej yg anda join.Makin tinggi pakej..makin tinggi lah keuntungan anda..Dan setiap pakej mempunyai kelebihan masing2. 2-JUAL PAKEJ Ramai di antara ejen top up buat duit melalui jualan pakej..iaitu dgn melantik seramai ejen baru yg boleh..Disini lah sebenarnya punca pendapatan tanpa had seorang Ejen Topup..
Keuntungan berganda trus ke akaun bank anda!!.. Kerjanya mudah dan hanya dihujung jari anda..No dateline tiada batas masa dan tak ada expired date. Lantik lah Ejen seramai mana anda suka..Tiada had dan kuota yg ditetapkan Semakin ramai anda lantik..semakin meletup lah akaun anda. Fikirkan...anda telah byk membuang masa ber online diFB,wechat,wassap dan macam2 lg media sosial tanpa anda keuntungan..Hbis kredit..top up..hbis kredit..top up.Klau x top up x boleh online betul?..




Berjuta2 pengguna hp dalam negara yg selalu saja top up dan ber on-line..Itulah market seorang Ejen Topup..itulah prospek mereka..:-) Sekiranya anda fanatik dgn media2 sosial.. ini lah peluang anda membuka Empayar anda sbg Ejen Topup..Rugi rasanya jika anda tidak buka mata anda sekarang.. Jom sertai kami sbg Ejen Topup sekarang!!... dan anda akan didedahkan bagaimana utk menjana pendapatan lumayan tiap2 hari.. Ringankan jari anda utk add atau pm saya..Saya akan terangkan yg selebihnya pada anda..

1 comment: