Monday 21 April 2014

Maksud E-Reload

APA ITU E-RELOAD


E-reload
ialah cara terbaik menjual top up kerana ia ternyata lebih murah dari menjual secara kad.E-reload merupakan sistem topup secara sms.Hanya taipkan nombor pelanggan beserta kod command,dlm masa yg singkat anda telah menjual topup kpd pelanggan anda.


Pengguna2 server kami telah membuktikan dlm masa kurang dari 3 bulan mereka sudah boleh mendapat pendapatan 5 angka sebulan. Hanya dengan mendaftarkan satu nombor h/phone saja,anda sudah dapat melakukan topup prepaid ke banyak talian. 

Kami menyediakan beberapa no.centre/server utk tujuan transaksi SMS Centre yg boleh diakses oleh semua no operator mengikut kesesuaian anda dan diproses oleh SERVER BENZE MOBILE yg tercanggih di Malaysia.Dengan itu,kami dpt mengendalikan semua kegiatan transaksi pelanggan.


KENAPA MEMILIH KAMI

1/POWERFULL SERVER.


Kemampuan sistem yang cekap dan dpt menampung ribuan transaksi dgn pantas menghasilkan nilai urusniaga yg optimum.Ribuan transaksi akan beroperasi secara automatik dan boleh mengira keuntungan setiap transaksi.



2/POWERFULL DATABASE

Dengan menggunakan sistem MySQL server ini telah terbukti kehebatannya.Dan sistem server ini dapat menahan segala bentuk gangguan seperti semasa black out,crash dan sebagainya.Dengan sistem ini data dan maklumat anda akan selamat. PEROLEHI PENDAPATAN UNLIMITED Dengan menggunakan server kami,anda boleh memulakan sistem urusniaga mengikut citarasa anda sendiri.Dan membina empayat perniagaan anda.Mana tahu jenama anda akan menjadi setaraf MYMODE atau MOBILEMONEY
.







1 comment: